Sponsored Links

Senin, 25 Juni 2018

Sponsored Links

Top 5 Greatest Love Songs Of All Time - PassionX
src: static.punkt44.pl

The Best Polish Love Songs... Ever!- is a compilation released by EMI in early 2009. It hypothetically contains the best polish love songs of all the time.


Video The Best Polish Love Songs... Ever!



Track listing

CD 1

  1. Bajm- "My?li i s?owa"
  2. Ryszard Rynkowski- "Intymnie"
  3. Edyta Górniak- "Nie prosz? o wi?cej"
  4. Justyna Steczkowska- "Zadzwo? do mnie"
  5. Krzysztof Krawczyk- "Bo jeste? Ty"
  6. Varius Manx- "Piosenka ksi??ycowa"
  7. Robert Gawli?ski- "Nie pokonasz mi?o?ci"
  8. Stachursky- "Z ka?dym Twym oddechem"
  9. Kasia Kowalska- "Starczy s?ów"
  10. ?zy- "Oczy szeroko zamkni?te"
  11. Maanam- "Kocham Ci? kochanie moje"
  12. T.Love feat. Zychtowsky Stephan- "I Love You"
  13. Ró?e Europy- "Jedwab"
  14. Lady Pank- "Zawsze tam gdzie Ty"
  15. Urszula- "Niebo dla Ciebie"
  16. De Mono- "Kocha? inaczej"
  17. Ch?opcy z Placu Broni- "Kocham Ci?"

CD 2

  1. Edyta Bartosiewicz- "Opowie??"
  2. Myslovitz- "Chcia?bym umrze? z mi?o?ci"
  3. Republika- "Zapytaj mnie czy Ci? kocham"
  4. Maria Peszek- "Mi?y mój"
  5. Raz Dwa Trzy- "Czarna Inez"
  6. Kasia Nosowska- "Karatetyka"
  7. Anita Lipnicka- "Historia jednej mi?o?ci"
  8. Grzegorz Turnau & Justyna Steczkowska- "Niebezpieczne zwi?zki"
  9. Kasia Groniec- "Dzi?ki za mi?o??"
  10. Tomek Makowiecki- "Jak dobrze, ?e jeste?"
  11. Marysia Sadowska- "Kiedy nie ma mi?o?ci"
  12. Ewa Bem- "S?owem..."
  13. Varius Manx- "Jestem Tob?"
  14. Piotr Rubik- "Most dwojga serc"
  15. S?awek Uniatowski- "Kocham Ci?"
  16. Andrzej Piaseczny- "I jeszcze"
  17. Maciej Balcar- "Moja rozmowa"

CD 3

  1. Krzysztof Kilja?ski feat. Kayah- "Prócz Ciebie nic"
  2. PIN- "Niekochanie"
  3. Anna Maria Jopek- "A gdyby?my si? nie spotkali"
  4. Ania- "Pami?ta? chc?"
  5. Goya- "Smak s?ów"
  6. Grzegorz Turnau- "B?dziesz moj? pani?"
  7. Bisquit- "Jeszcze lepiej"
  8. Natalia Kukulska feat. Bartek Królik- "Pó? na pó?"
  9. Kasia Klich- "Zaproszenie"
  10. Katarzyna Skrzynecka feat. Mietek Szcze?niak- "Zabierz mnie do domu"
  11. Reni Jusis- "Miej oczy otwarte"
  12. Novika feat. Futro- "Spacer po mi?o??"
  13. Iza Lach- "Nie"
  14. Piotr Polk- "Tylko Ty"
  15. Hania Stach- "Gdy Ci? nie ma (obok mnie)"
  16. Mietek Szcze?niak- "Kocham (tylko Ciebie)"
  17. Tilt- "Tak jak ja kocham Ci?"
  18. Banach feat. Gutek- "Jego piosenka o mi?o?ci"
  19. Hey- "Mimo wszystko"

CD 4

  1. Perfect- "Ko?ysanka dla nieznajomej"
  2. Feel- "Jak anio?a g?os"
  3. Wilki- "Na zawsze i na wieczno??"
  4. Marcin Rozynek- "Historia mi?osna"
  5. Patrycja Markowska- "Kilka prostych prawd"
  6. Ewelina Flinta- "Niesko?czona historia"
  7. Mafia- "Imi? deszczu"
  8. Dirty Track- "Zabior? Ci? w?a?nie tam"
  9. Blue Café- "Czas nie b?dzie czeka?"
  10. Kasia Cerekwicka- "Ostatnia szansa"
  11. Sylwia Grzeszczak feat. Liber- "Co z nami b?dzie"
  12. ?ukasz Zagrobelny- "Nieprawda"
  13. Kombii- "My?l? o Tobie"
  14. Sumptuastic- "Za jeden u?miech Twój"
  15. Janusz Panasewicz- "Po co s?owa"
  16. Sylwia Wi?niewska- "Jeden Ty i jedna ja"
  17. Kasia Wilk- "Pierwszy raz"
  18. Karolina Kozak- "Razem zestarzejemy si?"
  19. Mezo, Tabb feat. Kasia Wilk- "Sacrum"

Maps The Best Polish Love Songs... Ever!



External links

  • album description (in Polish)

Source of the article : Wikipedia

Comments
0 Comments